دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
یک لحظه چرت به چشمم نمی رود
خوابم حرام باد
خوابم حرام باد . . .
این روسپی به هرجا وزیده باد
شب را دوباره برایم ؛
زوزه می کشد.
گرگی میان گله ی میشان
به پوستین
بر هاله ی جُزامی این ماه بی حیا
دشنام می دهد .
ساده بگویمت
من با تمام حرف های اضافه مخالفم
به ، با ، در وَ از . . .
ویا هرچه حرف مفت.
امّا ، ولّی ، اگر
باران دوباره شست
تصویر شوم شب
شاید من و شما
در شعر شاعری ، با حرف های ربط
پیوند تازه ای
بر ساز هم زدیم .
یک لحظه شد رها
دستم ز دست تو
بانو دوباره نیز
خواب از سرم پرید.
خوابم حرام باد
خوابم حرام باد .
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.