شنبه ۳ آذر
*دوری* شعری از اسرا جنامی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ۰۲:۰۰ شماره ثبت ۱۱۹۲۵۰
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب اسرا جنامی
|
لبخند هایت نگاه هر تشنه ای را سیر می کند نبودنت قلب و مغزم را همزمان با هم درگیر میکند
تو مگر دل نداری؟ یادَت لابه لای اَفکار پریشانم گیر می کند
مردم از من می پرسند چیست،دلیل آشفتگی ات؟ و من تنها جوابم است ندانستن!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیر مقدم..
زیبا بود
سیر.. سیراب
شاد باشید