پنجشنبه ۱ آذر
کعبه گاه دامنت شعری از محمد صالح خوب ( صامد )
از دفتر صامد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۱۱۸۷۷۰
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر محمد صالح خوب ( صامد )
آخرین اشعار ناب محمد صالح خوب ( صامد )
|
قصه به قصه خواندنت
هجومِ هجمه های درد
به وقت شب نماندنت
حسرت بوسه های تر
به کعبه گاهِ دامنت
به می شکاندن از سر
لبش به لب نهادنت
به من ، به تو ، به غم
به عاشقان
به تکّه های جانِ من
به جانمازِ فاسقان
که غم خدایِ من نبود
جوانه های درد تو
کشیده شد بر آسمان .
کسی بتونه ویراستاری کنه ممنون میشم انجام بده ....
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون جناب محمدی عزیز فدای لطفتون | |
|
سلام بله ممنون | |
|
تشکر روزگارتون عیدانه | |
|
ممنون مارال خانم | |
|
لطفتون مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است