بوی نمناک درختان و شرشر آب(ضمه حرف ش)
سرکش یک جیر جیرک در مقابل سکوت ترسناک جنگل
وشاخه های متمایل به برگشت باد
آهسته تکان میخورم ،باد صورتم را کنار شاخه ها غلغلک میداد
شبیه نعره بر من ،پتک فرو افتاده بر سر مباش
سقوط میکنم دریک سراغ وهوای خنک
کسی سقوط وحشتناک درخت را هنگام وزش باد درجنگل دیده است؟
کسی غلغلک وحشتناک را در صورت خود احساس کرده است؟
اندکی زخم صورتم را شبیه بلوغ هراس در من نگه دار
اندکی از فرود درخت بر صورت من
بگذار کسی از نقاب خود بیرون بیاید
دوست دارم با درخت فرو افتاده و برگهایش
در شعله آتش سوزان شوم
شبیه خاکستر در شرشر آب دوباره شناور شوم
آیا کسی خاکستر مرا در شر شر آب احساس خواهد کرد؟
میدانم از درخت فرو افتاده ، سرنوشت باد دوباره در آتش اثر خواهد کرد
آیا باد سرنوشت مرا دوباره با آتش یکی خواهد کرد؟
آیا کسی قادر خواهد بود دوبار خاکستر مرا در آب شناور غلغلک دهد؟
میخواهم در آب و آتش وباد آمیخته شوم
شبیه ابدیت
شبیه اولین خاکستر همراه غلغلک در باد
وسلام با احترام محمدرضاآزادبخت
زیبا بود