جمعه ۲ آذر
بی وفا شعری از میلاد عبیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۳۶ شماره ثبت ۱۱۸۶۶۶
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب میلاد عبیدی
|
آخر مرا با یار وفادار چکار ؟
که در دل نشست آنکه عهدش شکست...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی بزرگوار 🌷🌹🌷 | |
|
درود باشید شما و ایشان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما