شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
دلتنگ که میشود غمی بی پایان
می آید و شب میشود آغاز
با دلهره و بغض گلوگیر
هر لحظه ی من میشود همساز
دلتنگ که میشوم دو چشمانم را
آرام سوی پنجره ها می دوزم
مهتاب مرا مینگرد با سردی
با یاد تو چون شمع ولی میسوزم
میسوزم و میسازم و هر شب
دلخونترم از دشت شقایق
تکرار تو در سینه ی تنگم
از عشق تو دل میشود عاشق
میگیرم از آسمان سراغت
از ابر گرفته در شبی تار
وقتی اثری از تو نباشد
اشکم همه شب میچکد ای یار
دلتنگ که میشوم صدای باران
با صدای گریه ام عجین است
آسمان خبر ندارد از تو
چتری که بدون تو غمین است
در هر ضربان قلب خونم
در هر نفسم فقط تو هستی
دلتنگ توام به قدر دنیا
عهدی که شکستی و نبستی
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود جناب بدری بزرگوار
سال نو مبارک