جمعه ۲ آذر
شب بیست و دوّم شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۴۴ شماره ثبت ۱۱۸۵۶
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
در کوچه ی مردها دگر مردی نیست
آواز تب آلوده ی شبگردی نیست
مرگ است که ماسیده در این بیغوله
از عشق به جز جنازه ی سردی نیست....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.