جمعه ۲ آذر
قابِ قصّه شعری از محمد صالح خوب ( صامد )
از دفتر صامد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۱۱۸۴۴۰
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد صالح خوب ( صامد )
آخرین اشعار ناب محمد صالح خوب ( صامد )
|
خواب دیدم خواب بودی ،،، قصّه ای در قاب بودی
مثل شبنم های سرخ ،،، گونه ای شب تاب بودی.
یاد کردم بودنت را ، نیمه شب بوسیدنت را ، جام لب نوشیدنت را.
ناگهانی که تمامِ شب ، لب هایِ تو بود
و تمام قصّه ها ، یِکّه در خوابِ تو بود
قابِ این قصه شکست
|
|
نقدها و نظرات
|
لطف دارید نگاهتون زیباست | |
|
ممنونم، استاد استکی عزیز | |
|
سلام خانم دهقانی عزیز درودتون پایدار ، تشکر از نظر گرمتون سال نو شما هم مبارک باشه | |
|
سلام و عرض ادب، تشکر 🌱🏵️ | |
|
درود برای شما که به ما لطف دارید سال نو مبارکتون باد سال جدید به زیبایی نگاهتون 🌸🌼🌱🌿 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود