شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
به منی که برای تو بی تابم
بگو که هنوز حال دلت خوبست
برای لحظه ای که تو غمگینی
ببین که دلم همه آشوبست
همیشه دلهره دارم از رفتن
به دل بگو که دوباره می آیی
تو را شبانه می نگرم در ماه
اگر چه که دوری و آنجایی
به من بگو که هنوز میخندی
بگو که پنجره ها نفس دارند
بیا و ببین که قناری ها
هوای پریدن از قفس دارند
بیا و مرا به عشق دعوت کن
کنار تو حال دلم خوبست
نگو که دلت گرفته از غمها
بخند که خنده ی تو محبوبست
بیا و مژده بده شادی را
بخند که غصه برود از دل
بیا و چراغ امید روشن کن
نگو که زندگی شده بی حاصل
برای زمزمه های من هر شب
تو شعر گذشتن از شبِ غم باش
بگو که دوباره بهار می آید
بیا و تا همیشه همدم باش
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
درود بر شما