جمعه ۲ آذر
بابا شعری از زینب حسنی
از دفتر سکوت دنیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶ شماره ثبت ۱۱۸۳۶۵
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب زینب حسنی
|
با خاطر ه های تو نبارم، چه کنم ؟
با حال پریشان و نزارم ، چه کنم ؟
من ماندم و این اشک نهانم شب و روز
بابا ! دل ِ آرام ندارم چه کنم ؟
#زینب_حسنی
*دنیا
۴۰۰
|