جمعه ۲ آذر
پ.ی.م.ا.ن شعری از ایرج ابراهیمی
از دفتر شب بی ستاره نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۱۱۸۲۹
بازدید : ۷۲۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب ایرج ابراهیمی
|
پیمان بسته ام
با آسمان
که غم از من باشد و
اشک از او
سپاس فراوان از کلیه سرورانی که به من سر می زنند و بر این ساده جل گشته ی دنیا مرهمی می گذارند .امیدوارم که بتوانم جواب زحمات شما را بدهم باز هم منتظر نقدهای شما هستم.در جواب استادم سروم که گفتن چرا همش کوتاه کار میکنی،استاد برای اینکه بتوانم ارتباط بین بندها را درک کنم وارتباط معنایی برقرار کنم مجبور شده ام با کوتاه شروع کنم.واین روزها برایم تجربه های بسیاری در پی دارد امیدوارم که همه شما مرا تنها نگذارید و نقدهای زیبایتان را بر زبان بیاورید .سپسا و ممنون از همراهی شما.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.