جمعه ۲ آذر
غم شعری از ایرج ابراهیمی
از دفتر شب بی ستاره نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۱۲۱۶۶
بازدید : ۱۳۸۲ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب ایرج ابراهیمی
|
چه غمی دارند
برگها وگلها
که سر هرصبحگاه
عاشقانه می گریند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.