دوشنبه ۵ آذر
جامه دران شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۴۲ شماره ثبت ۱۱۸۰۶۴
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
جامه دران
غنچه ،
جامه دران شد و گلبرگهایش ،
شده پَرپَر
بادِ صَرصَر،
برایش بوده چون هجومِ بَربَر
غنچه و گُل ،
هستند همیشه بنده ای خوب ،
بهرِ آن خدای سروَر
پُرَند از ناز ولیکن ،
رشدشان بدونِ منّت ،
همچون ، درختِ عرعر
همه شان ، شادی پرور
همه شان ، عشق پرور،
نازپرور
رازِعفت ،
راز میمانَد همیشه
معصومیتِ معصوم همین است
ندیدم تاکنون و،
هیچگاه هم من نبینم
کلیدِ راز بر در
همین است ،
رازِ برتر
خواسته ام اینست ،
که منهم ، مثلِ غنچه خوب باشم
کم کن ابلیس ،
ز سَرِ دنیایم هر شرّ
که بعد ازمرگ ،
دگر وسوسه ای نیست
روحِ بی جسم ،
دگر ندارد ، بهرِ دیگران شرّ
البته اینرا که گفتم ، پیشِ خودمان باشد
گوشِ شیطانِ رجیم ، کر
بهمن بیدقی 1401/12/8
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست