جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نیره شیریان(مارال)
آخرین اشعار ناب نیره شیریان(مارال)
|
برای چشم مستی ..
می سرایم شعر تلخم را !
و می دانم که باید رفت ...
چرا.....
چون دیده ام ...
کوچ غریب کاکلی ها را
چه غمگین است آهنگ خداحافظ
خداحافظ ...!
من از شهر تو با یاد تو خواهم رفت
برای تو سرودم شعر تلخم را
تو می دانی که در قاموس عشق ماندگاری نیست !
واین تکرار تکرار است...
دوباره کوچ دیگر ، شهر دیگر ، شعر دیگر .....آه
من از شهر توبا یاد تو خواهم رفت
من از یاد تو خواهم رفت
و می دانی ...
تو از یادم نخواهی رفت
چه غمگین است بدرودم !
خداخافظ ... خداحافظ ....
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ، زیبا نگاه شاعرانه شماست. | |
|
سپاسگزارم .قلمتان ماندگار | |
|
به به چه بداهه زیبایی .لذت بردم استاد. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ
مبعث نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی مبارک باد