مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
سه شنبه ۱۵ آبان
دفاتر شعر سپیده اسدی(مهربان)
آخرین اشعار ناب سپیده اسدی(مهربان)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
نماز
بوی گل و جوانه
میزنه روی شانه
میگه وقت نمازه
وقتِ راز و نیازه
این صدای اذونه
که پُر شده تو خونه
هم صبح و هم ظهر و شب
اذون میگه مرتّب
شیطونه هم یه وقتا
همین گوشه کنارا
البته و البته
دنبال یه فرصته
صبحا میاد با حرفاش
میگه بخواب راحت باش
تو تختخوابت بمون
نماز رو بعدا بخون
اما برو وضو کن
خدا رو جستجو کن
نمازت رو اَدا کن
فقط شکرِ خدا کن
نمازخیلی شیرینیه
قشنگ به دل میشینه
#سپیده_اسدی
#مهربان
#شعر_کودک
نقدها و نظرات
درودبرمهربانوی شاعره شاهزاده خانوم سپاس ازحضورسبزتان ماناباشید🙏🌺🌺
سپاس ازحضورگرمتان ماناباشید🙏🌺
درودبرشاعرگرامی چشمه سپاس ازحضورسبزتان ماناباشید🙏🌺
درودبرمهربانوی شاعره ی عزیزم سپاس ازحضورسبزتان قلمتان سبز زیباخوانده اید ماناباشید 🙏🌺
عرض سلام واحترام خدمت شاعرفرهیخته ی گرامی سپاس ازحضورسبزتان ماناباشید🙏🌺
درود برشما شاعر گرامی سپاس🙏🌺
درودبرشاعرگرامی فرهیخته ی گرامی بینا سپاس از حضور سبزتان قلمتان جاودان ماناباشیدوتوانا🙏🌺
درود برشما شاعره عزیز آفاق سپاس از حضور سبزتان ماناباشید🙏🌺
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود