مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۵ آذر
غافل دادیم دل به دستت! شعری از فرشید ربانی (این بشر)
از دفتر قطعهها نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۴۲ شماره ثبت ۱۱۷۳۲۸
بازدید : ۲۵۴۹۷ | نظرات : ۱۰
دفاتر شعر فرشید ربانی (این بشر)
آخرین اشعار ناب فرشید ربانی (این بشر)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
عاقل بودیم چون ارسطو
شیدا گشتیم ای ردا پوش!
از کف بردی تمام دنیا
حسرت خوردیم با می و نوش!
در راهت میدهیم جان را
از ما کردی دریغ آغوش!
ما تا بیانتها عبیدت
از دیدن میشویم مدهوش!
ای قرآنی که آمدی زیر
با تجویدت شویم پر جوش!
مَفعولاتُن مَفاعِلاتِن
ذکرت آهنگ گشت در گوش!
در سرها نیست جز تو تصویر
اقبالت شد هما بر آن دوش!
آخر با تو چه میتوان کرد؟
ای معراج نبی به اخروش!
در جنّت جویمت چو ماهی
در کف باشی گریز خرگوش!
آن شب دیدیم چهرهات را
خندان گشتیم تا بناگوش
«غافل دادیم دل به دستت!
ما را یاد و تو را فراموش!»
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۵
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت بود..