جمعه ۲ آذر
روزگار شعری از محمدجعفر محبعلی
از دفتر هجران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ شماره ثبت ۱۱۶۶۲
بازدید : ۷۲۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمدجعفر محبعلی
آخرین اشعار ناب محمدجعفر محبعلی
|
خداحافظ زندگي
ياد دارم روزگار تلخ را
ياد دارم روزگار سرد را
ياد دارم روزگار بي روح را
ياد آن روز
كه در تنهايي دلم
همراه بودي
يا دارم روزگار خويش را تلخ همچون زهر هجر
زهر چشمي بر دلم بنهاد و رفت
يا د دارم روزگار پست را
آموخت راز هجران بر دلم
سنگي از راه يار در يدش
قذرتي در برخورد سنگ
ياد دارم روزگاران بي خوشي
من خوش باور ساده
دل بدست يار دادم
ولي
دلم را تنها نهاد
نعره اي از عمق وجود
داد و بيداد فرياد
كه اي روزگار
پس بده يارم
ولي تنها شدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.