شنبه ۳ آذر
24دی شعری از احمد غلامی (آرینوس)
از دفتر آرینوس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۱۱۶۵۸۶
بازدید : ۲۸۵ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر احمد غلامی (آرینوس)
آخرین اشعار ناب احمد غلامی (آرینوس)
|
تا چـــــشم بر این جهان گشودم
پر از فکــر نو و ایـده نبوغــــــم
نگاه بر کــــــمد تن پـــوش دارم
در کـــدام به پایان رسد وجودم
چنین فــــکر هایی نیست مــهم
از بــــهار،حال در دی ماه بــودم
نیستم فــکر جشن و تـــــــولدم
چو چــــــنان در راه صعـــــودم
............................................🎂
سنی ندارم من اما چـــهار سال هست پیـــر شدم
جنــــــگ ندارم من اما با ماشین غــم زیـر شـــدم
ارزو دارم من تو کشتــــی رفیقــام همه همـراهــم
نا امید نشم من تو سختـــی حرکت کنم در راهـم
یا که برم من تو دشتی همه جا حرف بشه دربارم
زنـــدگی بشه بدون نشتــــی بسه دیگه من خوابم
یک سال به سرعت گذشت ایــده نو از سر میــــاد
رسیده به تهش این قــلم خــداحافظ عزت زیـــــاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تولدتون مبارک و پرتکرار :2 :
انشالله در پناه خداوند شاد و سلامت باشی
امیدوارم به زودی بر قله های افتخار بایستید