سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر سپیده اسدی(مهربان)
آخرین اشعار ناب سپیده اسدی(مهربان)
|
مادر
شعر مادر
مادر دارم مهربون
مهربون و همزبون
وقتی میخونه نماز
موقعِ راز و نیاز؛
میخوام که پروانه شم🦋
پَر بزنم به دورش
پَر بزنم بشینم
روی گلِ چادُرش🌸
منم کنارش باشم
منم بخونم دعا
منم مثه مادرم
حرف بزنم با خدا🤲:
بگم که شکرت خدا
که آفریدی منو
همینکه بِم جون دادی
نعمت مادر دادی
ازت میخوام خدا جون🙏
همیشه خندان باشه
همیشه شاد و خرّم
مثلِ بهاران باشه🌹🌱
تومشکلات وسختیا
دعاش همیشه بامنه
همه اینو خوب میدونیم
بهشت زیرپای مادره
سپیده اسدی
مهربان
تقدیم به مادرم و همه مادران
|
نقدها و نظرات
|
سلام مهربانوی شاعره همیشه پیروزباشید🙏🌺 | |
|
ماناباشید به سرپناه ایزدپناه زیبا میخوانید🙏🌺 | |
|
درودبرمهربانوشاعره ی شادی سپاس از اینهمه انرژی 🙏🌺 | |
|
درود برشما زیبامیخوانید🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی زیبایی است
مبارک همه مادران عزیز باشد