جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر غلامرضا محمدقلیزاده(فاکر اردبیلی)
آخرین اشعار ناب غلامرضا محمدقلیزاده(فاکر اردبیلی)
|
خونابه که از دیده ام اینگونه روان است
هم حاصل درد دل و هم گوهر جان است
ای دل تو ازین بازی ایّام ندیدی؟
خون دل ما از هنر زخم زبان است
دردیست دراین سینه که پنهان نتوان کرد
این سرّ درون از پس هر پرده عیان است
آن یار که دل با تو و جان با دگری داشت
گرگی است که در گله هم آواز شبان است
آموختم از بازی تقدیر صبوری
چون سرو که در سیطره فصل خزان است
افسوس و صد افسوس دراین دایره ی عمر
محکوم به هجران دل هر پیر و جوان است
در محفل جانان همه گفتیم و دریغا
گویا که سخن در نظرت باد وزان است
این قافله عمر چنان رفت که گوئی...
در جوی زمان چون گذر آبِ روان است
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب ملحق بزرگوار 🌺 | |
|
سپاس بیکران از عنایت شما جناب عزیزیان | |
|
سپاس دوست عزیز | |
|
عرض ادب جناب ایهام | |
|
درود برشما جناب احسانی فر بزرگوار | |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
سلام و عرض ادب خانم آهنگران سپاسگزارم | |
|
درود برشما بانوی بزرگوار سپاسگزارم | |
|
ارادتمندم جناب پورصالحی عزیز یاشا | |
|
سپاس جناب سعیدی عزیز | |
|
نگاهتان زیباست🌺🌺متشکرم بزرگوار | |
|
ممنونم جناب فتحی گرامی | |
|
نگاهتان زیباست بانو پاینده باشید | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.