جمعه ۲ آذر
شادی شعری از میلاد عبیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۷ شماره ثبت ۱۱۵۴۸۷
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب میلاد عبیدی
|
و شاید شادی را سخنی نیست
که اینگونه غم شکر می ریزد...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مفهوم سپید شما مرا ترغیب کرد از دید خودم بهش نگاه کنم..
امیدوارم جسارت منو ببخشید
تقدیم به شعر و شعور شما
شاید...
فشار ِ شادی را
نمک اضافی بالا برده
که...
برای همدری
دیابت ِ غم از شکر لبریز است...
شاد باشید و شاد زی