سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    در امتداد شب

    شعری از

    عباس ترکاشوند

    از دفتر تپش نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۱۱۵۴۴۵
      بازدید : ۱۳۹   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عباس ترکاشوند
    آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند

    ما هم زین سر به نیستی سر براریم
    فریاد کشیم در تمام شب،
    در امتداد این خفگی نا مردمی ها،می میریم و می رویم
    به طواف صبح،سجیل به چنگ چون ابابیل
    کین ابرهه قصد کعبه ی دل کرده است.
    ‌‌‌
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۵۵
    درود بزرگوار
    به گمان کمترین
    سپیدی زیبا و پر احساسی است خندانک
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
    سلام بزرگوار خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۰۷
    سلام و عرض ادب آقای ترکاشوند بزرگوار
    زیباست و پرمحتوا خندانک
    کوششی برای موزون سرایی

    مؤید باشید خندانک
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵
    سلام استاد احسانی فر خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    معصومه خدابنده
    سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۰
    درود بر شما
    🌷
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۴
    سلام خانم خدابنده خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0