جمعه ۲ آذر
در جستجوی تو شعری از مریم (جنگل سبز)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶ شماره ثبت ۱۱۵۴۰۲
بازدید : ۹۷۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مریم (جنگل سبز)
آخرین اشعار ناب مریم (جنگل سبز)
|
گاهی در خرابههای زندگی تو را می جویم
گاهی هم در شادیها می پویمت
من روزهای زیادی را که نه،
ولی شبهای زیادی را در نبودنت گریستم
گریستم و کسی شاهد نبود
تا اگر روزی به ناگاه امدی
به تو بگوید که او
ذره ذره در نبودنت گریست ولی آب نشد
و من باز هم میگویم تو را در خرابههای زندگی می جویم
همان خرابههایی که سال های سال در پی یافتن آجر به آجرش هستم
همان خرابههایی که من در پی ساختنش هستم
و من هنوز هم در گوشه گوشهی خرابههای نیمه ساخته
تو را میجویم
تا اگر،
روزی آمدی
بدانی که در پیت بودم...
بهار ۱۴۰۱
به سایت شعرناب خوش امدید محبت کنید اسم و فامیلی حقیقی یا مستعار کاملتانرا در زیر ارسال بعدی منظور نمائید در غیر این صورت از تایید اشعار بعدی شما معذوریم . مدیر تایید اشعار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید