جمعه ۲ آذر
چندکوتاه شعری از مریم چایلی خزان
از دفتر سوته دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۱۱۴۹۹
بازدید : ۱۰۸۷ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر مریم چایلی خزان
آخرین اشعار ناب مریم چایلی خزان
|
1-
جمجمه اسب
پر از لحظه های پوسیده رفتن
نرسیدنها
2-
زرد
غمگین
خسته
آراسته در پاییز
3-
در هوس بوییدنت
پیله دریدم
پروانه شدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.