شنبه ۳ آذر
( پیله ی تنهایی ) شعری از سید امیر نجفی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۱۱۴۷۳۲
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سید امیر نجفی
|
شاید که دیگر مُرده ام در پیله ی تنهایی ام شاید
نمیدانم ولی جانا یقین دارم...
بهشت کوچکم جائیست که تو باشی
نمیدانم کِی مُردم!!! یادم نیست
غباری، سنگ قبری، فاتح و یاسین...
ندارم ذره ای در فکر تو گویا نشانی
دگر جز نام تو چیزی نمیدانم....
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب استاد🌹🌹
زیبا خواندیدید | |
|
سلام و احترام آقای فاضلی نژاد تشکر از حضور گرم تون 🌸🌺🌸 | |
|
درود بر شما ممنون ک دلنوشته ی بنده را مورد عنایت خودتون قرار دادین تشکر از لطف بی کران تون💖 | |
|
عرض ادب و احترام
ممنونم از حضور پُر مهرتون🌹🌹🌹 | |
|
درود🌹🌹🌹 نگاه شما زیبا بود و البته زیبا تر عنایت شما به سروده هام هست تشکر از حضور پُر مهرتون🌺🌸🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود