سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        میخواهم فراموشت کنم

        شعری از

        معصومه منصوری

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۱۱۴۴۲۷
          بازدید : ۱۵۹   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر معصومه منصوری

        میگویند زمان همه چیز را درست میکند؛
        قسم به آنکه در جودم از خودش دمید، زمان هیچ چیزی را درست نمیکند.
        زمان برای عاشق حلال مشکل نه بلکه جویای مشکل است.
        می خواهم فراموشت کنم...اما نمی‌شود؛
        عجیب است!
        تو را دیدگانم توان دیدن نیست اما یقین دارم که همین جایی؛
         در حرف هایم، کارهایم، ذهنم و در تمام لحظه هایم.
        تو را از خودم پنهان می کنم تا شاید فراموش شوی، تا شاید دیگر همان آدم خواستنیِ همیشه نباشی!
        اما انگار تلاش هایم بیهوده است...
        تو همانند سرابی؛
        هستی اما باز هم نیستی!
        میگویند زمان همه چیز را درست میکند؛
        دیدید 《از دل نرود هر آنکه از دیده برفت》
        اگر در دیدگانم چون تویی غایب شوی
        تا توانی در دلم حاضر شوی
         وگر این دل پی شیدا گرفت
        می توانی در دلم پیدا شوی
        اگر در لحظه‌ای راهم پی همراه گرفت
        تا توانی برهم یکتا شوی‌
        وگر جانم پی جانان گرفت
        میتوانی برمنی تابان شوی♡
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۰۳
        🍁🍁🍁🍁
        خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۲۶
        درود بانو
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        محمد فاضلی نژاد
        شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۰
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0