سه شنبه ۱۵ آبان
امیرالمومنین صلوات الله علیه شعری از علیرضا نقدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۱۱۴۳۹۴
بازدید : ۱۴۸۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا نقدی
|
پایدارم شده بازار ثبات آلوده
دشمنش پاک نشد چون شده ذات آلوده
دهن خویش بشویم که به هنگام نماز
نشود در دهنم این جملات آلوده
ظلماتی بشود بعد نبی پس فرمود
نشود یار علی در ظلمات آلوده
سر سجاده چه کردی تو دگربار نکن
بی علی نامه خود را به صلات آلوده
آب در ظرف نجس ریخت ، عبادتها را
کن رها چون کند اینجا حسنات آلوده
پای او سر بخورد آخر سر روی صراط
چون که بی حب علی گشته صراط آلوده
هر که شیرینی عشق علوی را بچشد
نکند او دهنش را به نبات آلوده
اولی پا به فرارست فقط ، هرگز او
نکند دامن خود در غزوات آلوده
دهن شعر ببندم که نگوید چیزی
چون شود فضل علی با کلمات آلوده
مدح محبوب خدا بر لب ناپاکم هست
نشد از پوزه سگ آب فرات آلوده
نام او بر لب ناپاک من آید هیهات
با دهانم نکنم من صلوات آلوده
مرتضی منتظرم شد دم آخر نکنم
از وفا پیکر خود را به حیات آلوده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
به جمع ماخوش آمدید