جمعه ۲ آذر
دومصرع از چشمت شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۳ شماره ثبت ۱۱۴۳۰۷
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
با دو مصرع از چشمت شعر تازه آوردم
از شمیم گیسویت آوِازه آوردم
چند شبانه روز اصلا خوب وخوش نخوابیدم
پوزش از تو می خواهم خمیِازه آوردم
دیگر این کتاب ما کهنه پاره گردیده
بهر این کتابی نو شیرِازه آوردم
ای بنفشه پوش من خوب شد تورا دیدم
بهر آن گل رویت وسمه غازه آوردم
باجمال زیبایت اندکی تعلل کن
وزنه ی هلوها را اندِازه آوردم
می شود بغل گیری می شود بغل گیرم
بهر چیدن بوسه وقت و بازه آوردم
ایلیاس را دریاب در وجود او دُریاب
در وقار و آرامش برج و سازه آوردم
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد از لطف شما سپاسگزارم | |
|
درود برشما استاد احسانی فر از لطف شما سپاسگزارم شاگرد نوازی فرمودید . | |
|
درود برشما زیبایی در دیدگان و دیدگاه شماست | |
|
درود برشما سپاسگزارم | |
|
درود جناب پورصالحی از لطف شما ممنونم | |
|
درود جناب فاضلی نژاد از حضور ارزشمندتان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود