سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 1 آذر 1403
    20 جمادى الأولى 1446
      Thursday 21 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۱ آذر

        باران سلام

        شعری از

        الیاس امیرحسنی

        از دفتر تمرین عشق نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۸۷۴
          بازدید : ۱۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس امیرحسنی

        باران سلام
        ای خوش قدم
        خوش آمدی بر شهر من
        باران سلام
        ای خوش صدا
        آورده ای لطف و صفا
        باران سلام
        ای خوش عمل
        کردی هوا را جان فزا
        باران سلام
        ای خوش لقا
        دادی چمن هارا جلا
        باران سلام
        ای خوش هنر
        دادی به بستان زیب وفر
        باران سلام
        ای خوش نسیم
        هستی تو سوغات کریم
        باران سلام
        ای خوش سفر
        غم های ما از دل ببر
        داری هوای دلبری
         یعنی شدی  دونفری
        تهران شده دوست داشتنی
        زرد قناری کو کجاست ؟
        با من شود او هم قدم
        باران سلام
        باران درود
        خوش آمدی
        ای خوش سرود
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        ۲ ساعت پیش


        باران سلام خندانک خندانک خندانک

        خندانک خندانک خندانک


        الیاس امیرحسنی
        الیاس امیرحسنی
        ۴۸ دقیقه پیش
        درود برشما
        لطف فرمودید خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        الیاس امیرحسنی
        الیاس امیرحسنی
        ۲ ساعت پیش
        سلام جناب انصاریان
        از لطف شما ممنونم خندانک خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        ۱ ساعت پیش
        بابت خلق سرودی
        به این زیبایی وشیدایی
        هزاران درود برشما
        خندانک خندانک خندانک
        الیاس امیرحسنی
        الیاس امیرحسنی
        ۴۶ دقیقه پیش
        درودم بر محمد باقر خوب
        زدی بر ما دوباره چند تا چوب
        تو و دزفول را من دوست دارم
        که دارد رود و پل بسیار هم جوب خندانک خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1