سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      اندر یک کوی بی رنگی…

      شعری از

      آرمان مشایخ

      از دفتر ۱۴۰۱ نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷ شماره ثبت ۱۱۴۱۱۵
        بازدید : ۱۶۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آرمان مشایخ

      اندر یک کوی بی رنگی... 
      پارچه‌ی کبود، تار نازک، و زمین ساییده وجود دارد.
      آن پارچه در باد ملایم می‌پرد، بی خیال و تصادفی.
      وُ به تهش٫ تار می‌پیوندد پارچه و زمین را.
       
      مگر آن پارچه رهاست؟
      یا آزادیش فقط محصول منظر است؟
      مگر آن پارچه می‌اندیشد ز پرواز،
      ار باد ز افق هرگز ندمید؟
       
      مگر پارچه ز تار فکر می‌دهد،
      که همچو پود می‌آفریند رنگیش را؟
      مگر آن تار امنیت پارچه را نیست،
      کز بریدن تنش سرگردان می‌شود؟
       
      مگر آن زمین خویش رویا‌ی پراندن را ندارد،
      ار هشیاری و خبر ندارد ز هوا؟
      مگر زمین خویش گناه ندارد،
      ز خستگی بار هستی؟
       
      پس من کدام هستم:
      آنک غافلی، آنک نادیده گرفت، یا آن با پا بر پشت؟
      مگر زشان یکم یا امیزش زشانم؟ 
      که در حسرت می‌دانم آن نسیم آرام نیستم.
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰
      درود بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید
      دلنوشته زیبایی را هدیه آوردید
      جسارتا آهنگ نیمایی ندارد خندانک
      طوبی آهنگران
      چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
      درود بر شما
      علی مزینانی عسکری
      چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۶
      سلام و عرض ادب
      احسنت
      خندانک خندانک خندانک
      زهره دهقانی ( شادی)
      چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۸
      سلام و درود
      زیبا سرودید 💐💐💐


      موفق باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0