جمعه ۲۵ آبان
شهید مهدی زاهدلویی شعری از صمد نجفی
از دفتر وقتی همه خوابن نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۳ شماره ثبت ۱۱۳۹۶۸
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۷
|
|
سوگند میخورم که شهیدان راه عشق
با دست بسته هم گره از خلق وا کنند
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بصیر و گرانقدر جناب احسانی فر | |
|
اشعار صفحه آقا انگار همه به همین منوالست شعر ارسالی قبلی هم از ایشان نیست
ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم
این دو پیاله را به ملک هم نداده ایم
تا وقت می کنیم حسینیه می رویم
ما سالهاست شیعه ی گریان جاده ایم
با هر سلام صبح به آقای بی کفن
انگار روبروی حرم ایستاده ایم
با رعیتی خانه ارباب با وفا
احساس می کنیم که ارباب زاده ایم
شکر خدا که نان شب ما حسین شد
ممنون لطف مادر این خانواده ایم
بال ملائکه است که ما را می آورد
یعنی سواره ایم اگر که پیاده ایم
داریم با "حسین، حسین" پیر می شویم
خوشحال از این جوانی از دست داده ایم
علی اکبر لطیفیان
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر اساس فرمایش جناب احسانی فر
این تک بیت تحت عنوان شهید مهدی زاهد لویی
متعلق به شما نیست
و همچنین استاد لاهیجی عزیز همین نظر را در مورد
ارسالی قبلی شما می فرمایند
چه پاسخی دارید؟