جمعه ۲۵ آبان
در شب ِ شعر چشمات شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۱۳۹۴
بازدید : ۱۱۴۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
در شب ِ شعر ِ چشمات
یک سبد ازغزل بود
واژه به واژه لبهات
شیرین تر از عسل بود
در شب ِ شعر ِ چشمات
تو بودی و قشنگی
من بودم و عشق ِ تو
صداقت و یه رنگی
در شب ِ شعر چشمات
پُر شدم از شراره
وقتی نیگات میکردم
میریخت سرم ستاره !
دل ِ همیشه عاشق
میگشت پی ِ بهانه
یه احساس ِ کوچولو
یهو میشد ترانه !!
تو مجلس ِ شعر تو
ترانه بارون شدم
تو کوچه های عشقت
مست و غزلخون شدم
در شب ِ شعر چشمات
پُر شدم از شراره
وقتی نیگات میکردم
میریخت سرم ستاره !
بادکنک های رنگی
میرقصیدند توی باد
در شب ِ شعر چشمات
پُر شدم از رنگ ِ شاد
در شب شعر چشمات
جایی نداشت قافیه !
کسی نبود منع کنه
که بوسیدن کافیه !!
در شب ِ شعر چشمات
پُر شدم از شراره
وقتی نیگات میکردم
میریخت سرم ستاره
|