يکشنبه ۲۷ آبان
شوق شعری از پیام قاسمی
از دفتر گل واژه های عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۱۱۳۸۷۸
بازدید : ۲۷۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
ای شوق جان به قݪّهی خود میرسانمت
هم رقص باد و شاخه ی رز می رهانمت
در آب جاودانگیَت پیش عڪس ماه
تڪ بیـت از لبان غــزل مـی چشانمت
ای دانه ی جـوانه زده عمـق خاک قبر
از فرش روی عرش خدا می ڪشانمت
یک شب دلیر باشوبیا در سکوت شب
با شعـر ها شبیهِ خــزان می تڪانمت
عطر تو رایحه ی جنونزای یاس مست
هــربار در هـوای غــزل می فشانمت
عمق نگاه وحشـیِ سبـزت امیـد فتح
پای نهال شــوق و رجا می چڪانمت
نازڪ تــر از گلـی و بــه ماننـدِ آرزو
هر لحظه بر دو دیدهی خود مینشانمت
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگمهــر تشڪر زیبا نگرید | |
|
درود بر شما شاعــر و ادیب گرانقـدر لحظه هاتون لبــریـز عشــق الهـــــی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود