سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      تا نفس داری

      شعری از

      ادریس علیزاده

      از دفتر ایسام نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۱۱۳۷۷۲
        بازدید : ۱۱۹   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ادریس علیزاده
      آخرین اشعار ناب ادریس علیزاده

      گر مرا در خاطر خود
      آسمان سینه ات
      یادآوری در پیشگاه بی قراری
      میسپاری در دل گنجینه ات 

      پس بمان
      تا هر زمانی که نفس داری
      گبدون آنکه ترسی از کسی داری
      تو بال و پر نه مثل من قفس داری 

      تو آزادی و میخندی
      نه میترسی نه میمیری
      نه با همجنس خود قهری
      نه در جنگی، نه صد رنگی 

      تو همچون باد میرقصی
      درون گیسوانت موج میبخشی
      چو‌ ابری که نمیبازی و میباری
      شبیه اوج یک رخشی  

      تو چون یک‌ آتشی یکجا نشینی
      بسوزانی پلیدی را
      و چون آبی که آلوده نمی یابی
      هر آن چیزی که دیدی را 

      نه با ایمان گلآویزی
      نه با دین دشمنی داری
      نه دین داری، که گویندت به دینداری
      نه آئین، کشتنی داری 

      سروده : ادریس علیزاده
      چهارم مهر ۱۴۰۱ 
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۰۶:۵۳
      درود شاعر عزیز
      شهادت امام رئوف، شمس الشموس، غریب الغربا، معین الضعفا حضرت امام رضا (ع) تسلیت باد خندانک خندانک خندانک
      ادریس علیزاده
      ادریس علیزاده
      چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۲
      ممنونم
      ارسال پاسخ
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۰۹
      نه با ایمان گلآویزی
      نه با دین دشمنی داری
      نه دین داری، که گویندت به دینداری
      نه آئین، کشتنی داری 
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      درود آقای علیزاده گرامی🌹
      حس و فضای شعرتون رو دوست داشتم🌹
      حس غربتی معصومانه و مظلومانه🌹

      دریای دلتون آرام🌹
      ادریس علیزاده
      ادریس علیزاده
      چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۲
      سپاس فراوان و خرسندم از نظر شما
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0