جمعه ۲ آذر
باران شعری از صدیقه زیارتی(تمنا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ۱۶:۴۶ شماره ثبت ۱۱۳۶۰
بازدید : ۱۶۰۴ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر صدیقه زیارتی(تمنا)
آخرین اشعار ناب صدیقه زیارتی(تمنا)
|
شکسته ، هی هق و هق می نوشتیم
لب آیینه ی دق می نوشتیم
من و باران پت و پت پشت پایت
حروفی خیس و عاشق می نوشتیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.