چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
احساس من به تو
داره عشق به تو
ای که ایمان به تو
عشقه پاکه
ای که دل میبری
فقط برا من دل بری
دیگه این دل باوری
عینه ایمانه
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
تو ماه من باش
تا شب بشه جاش
نمیگیره و نمیشه جات
تو بارون من باش
تا گریون نباشه جاش
بگیره و بخشکه جات
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
چشای قشنگتو باز کن بیا
من محو اون چشاتم ناز نکنیا
شعر و ترانه ناز نکنیا از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.