جمعه ۲ آذر
بلند پرواز شعری از مریم چایلی خزان
از دفتر سوته دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۱۱۳۲۶
بازدید : ۱۱۲۷ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر مریم چایلی خزان
آخرین اشعار ناب مریم چایلی خزان
|
خیلی بالا
خیلی بلند
پرواز میکنی
به ارتفاع پرواز عقابها حسودیم شد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.