جمعه ۲ آذر
وصال حافظ شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۱۱۳۲۴۱
بازدید : ۱۴۱۴ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
همه شهر بدانند،عاشقی جرم قشنگیست که مردن دارد
زخـــم عــشــق،زخـــم قــشنگــیست کــه خــوردن دارد
ایــن مــوی ســپــید و غـــم عــشــق،از قــدیم هـمزادن
وای کـه ایـــن مـــوی ســـپیـــد،بَــه کـه شــمــردن دارد
وصــل مــا وصــل وصــالــیست کــه حـافـظ گـفتــه
همه راهــم بــه تــو است،قـطـعا اری کــه رسیدن دارد
هــمــه در پــی بــد نامــی تـو،پـشـت تـو بــد گــوینــد
گــر مـن عاشق باشـم،ایـن بـدی هـم کــه شنیدن دارد
مــن از ایــن دوری و غــم هـا بــه خــدا میســوزم
مشکلی نیست،ایـن اتـش عشقست کـه سوختن دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
جسارتا موزون بنظر نمی رسد
مثلا بیت مطلع
تکرار "قشنگیست"در یک بیت از زیبایی سروده نکاسته است؟