جمعه ۲ آذر
قربان چشم تو شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۱۱۳۱۶۸
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
قربان چشم تو
چشمت چه دیدنی است
چشمت مرا کشید
افسون چشم تو
جادوگر من است
اصلا نرو
همیشه بمان
در کنار من
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد سپاسگزار لطفتان هستم شاد و سلامت باشید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود