جمعه ۲ آذر
ساده ام اما چه سخت شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ شماره ثبت ۱۱۳۱۴۶
بازدید : ۴۹۲ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
ساده ام اما چـــه سـخـت،کـــه تــــو را دوست دارم
از تـــمـــام ایـــن جــــهـــان،مــن یــک مــونــس دارم
هـمـه درگــیــــر آن،دو چــــشــــم آهـــــــو شــــده اند
مـــــن دل پـــــی آن،دو چـــــشــــم نــــــرگـــس دارم
بعد تو تغیر کرد ایــن حال مـــن،گــویـــی کـه الان
من به تـو،من به خودم،به تمام ایـن جهان حس دارم
دورم از تــــو و چــنــان،مـــن بـــه تــــو نــزدیـــکـــم
چـونکه در قـــلـــب خـــودم،بـــه تـــو دستـــرس دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.