جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه نعیمی (مهرانه)
آخرین اشعار ناب فاطمه نعیمی (مهرانه)
|
برایم سخت نبود
قدم زدن و خیس شدن زیر باران
اگر تو
با من
راه می آمدی
مهرانه نعیمی
قاصدکهای رها
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بانو
زنده باشید | |
|
درود بر شما بزرگوار
ممنونم از نظرتون⚘ | |
|
سلام عرض ادب ⚘
سپاس از نگاه زیباتون ⚘⚘⚘ | |
|
درود و سپاس بزرگوار
ممنونم از نگاهتون⚘ | |
|
درود و سپاس بزرگوار
سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی ارجمند
کوتاهی بلندمعناوزیبا سرودید
به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید
مهرانه مرایادآور موسسه ای بیمارستانی است.
دل تان مهرپرور و عمرتان باعزت