پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
آخرین اشعار ناب علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
|
وزن: مفعول مفاعیلن ، مفعول مفاعیلن
در حلقۀ مستانه ، با یار کنم نجوا
چون مسلک میخانه ، دل را بکنم شیدا
اشعار و کلامم را ، هر واژۀ اظهارم
با عطر گل سوسن ، با یاس کنم بویا
میخانه برم اَبکم ، تا نوش کند جامی
سرمست شود هر واج ، اظهار کند معنا
با چک چک غمخانه ، سیراب کنم گفتار
تا درد دل عاشق ، بر لاله شود انشا
خونی که خورد این دل ، بر واجه بنوشانم
گلگون که بشد دیگر ، جان را بکند اعطا
بر هر لغت و الفاظ ، آهنگ بباید داد
باید بزند لبها ، طبل و دهل و سُرنا
تالار سخن سازم ، آذین و چراغانی
والا بشود ابیات ، بر مقدم آن شهلا
خوشنودی و خوشحالی ، در وصلت گفتارم
با نغمۀ خُنیاگر ، بر یار شود ایفا
با دشت و گلستانها ، آمیته کنم الفاظ
چون بوی بهارانه ، چون عطر شود گیرا
راوی که به ابیاتش ، در محضر معشوق است
زیور بزند اشعار ، دل را ببرد رٶیا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما از نظر لطف شما بسیار سپاسگزارم | |
|
بسیار سپاسگزارم | |
|
درود بی پایان بر شما سپاسگزارم | |
|
استاد احسانی فر از نظر لطف شما بسیار سپاسگزارم | |
|
درود بر شما سپاسگزارم | |
|
درود بر شما سپاسگزارم | |
|
درود بر شما از نظر لطفتان سپاسگزارم روح پدر گرامیتان قرین رحمت الهی باد | |
|
سپاسگزارم دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید 🌺🌺🌺