مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۵ آذر
پیمبر عشق شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۱۱۲۹۸۴
بازدید : ۱۲۹۵۵ | نظرات : ۸
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
شب را بـــه ســـحر ســـحر بـــه صبحی
در گـــوشه خانه،بـــه ذکـر تــــو نشستم
وحی امد و این باد صبا پیک رسان شد
پــــیمبر بشدم،از بـــس ز تـــــو گفتـــــم
ایـن ایه وحــی است،ایـن هــم کُتب من
هـر بیتش غزلی است،که بهر تـو نوشتم
پـــیغمبر عشقم،جایی کــه غــزل نیست
از عشق تــو است که،غـــزل را بـنواختم
مرتد شده اند مـــثنوی و قصیده هایــم
حالی کـه غزل های تـو را، مــن بنوشتم
مسلمان شــده اند و تسلیــــم غـــزل اَند
وقتی که تو را از،این غزل ها بگرفتم
نقدها و نظرات
خیلی ممنونم از شما
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته بسیار زیبا و جالب بود