جمعه ۲ آذر
معرکه شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۱۱۲۹۱۱
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
اشفتگــی زلف من از بی شانگی نیست
ندارم دلـبری،بــکشد دست روی مــویم
خطوط صـــورتم نیست گَـــرد پــــیری
جای بوسه یِ تو است،بر سیمای رویم
نباشـــد رعشـــه ام از ضعف و سستـی
من از عشق تــو است،در های و هـویم
چــنین است رســم عشق و عشق بازی
کــه جز تـــو با هــمه بـدخلق و خویــم
ســر پـــیری و ایـــن معرکه بــر پاست
مــن چـــــشم بــه در و وصــال اویــم
خیال روی تــــو در مـــن چـــنین شـــد
کــه از تــو دورم و در جست و جــویم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود