شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
طلوع آفتاب
بر صحرای کربلا
بال های بارانی
پروانه ای در آتش را
به انتظار پرواز
درپهنه سوگوارانه
نینوا می نشاند
آسمان پریشان دل
غرق در سرخی شعله ها
برخاک فرو می افتد
تا عزت وعظمت برخیزد
و سر بر آستان لایتناهی فرو نهد
تا فضای زیستن پر شود
از بال های پروانه های حقیقت
که ردای عروج برتن دارند
ودر گلستان آتش
خواب هزار ساله ای را
تعبیر می کنند
که تبلور آزادگی است
خنجری از جنس بال های فرشتگان
بر گلوی دریایی بیکران می نشیند
تا چشمه های نور
در قلب سکوت گونه تاریخ بجوشد
واین گونه
خواب پروانه های محبوس
در پیله های تاریکی
به روشن ترین حقیقت
متصور شده
تبدیل گردد
واین همان ترنم حقیقت است.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
زیبا ودلنشین بود