جمعه ۲ آذر
دشت گیسوها شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۱۲۵۵۲
بازدید : ۸۸۹ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
آیا تمـاشـایی سـت پـــروازِ پـرستوها؟!
حالا کــه شهـرم رفته توی جیبِ اخموها
.
اشبــاحِ سرگردان خبر دارند در این شهر
پاشیده گردِ خواب حتی روی شب بوها
.
ما از رها بودن چه می فهمیم چون اصلا
بــادی نمی آیـد ســـراغِ دشـتِ گیسوها
.
جز نیشِ زنبوران چه نفعی برده ایم آخر
بیهـوده چرخیـدیــم در اطرافِ کندوها
.
دیگر امیدی هم به جادو نیست تا وقتی
غــولِ چراغ افتـاده در دستـانِ ترسوها
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب عزیزیان عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب استکی بزرگوار | |
|
سپاسگزارم جناب محمدی عزیز زنده باشید | |
|
سپاس بانو رحیمی گرامی لطف دارید | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب زارع گرانقدر سپاسگزارم لطف دارید
| |
|
سپاس بانو خیاط پیشه گرامی زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چقدر زیبا و پر مفهوم بود