جمعه ۲ آذر
جنون در کوچه های قلب عاشقی سرگردان بود شعری از محمد سطوت (م سطوت)
از دفتر جنون نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۱۱۲۵۰۱
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمد سطوت (م سطوت)
آخرین اشعار ناب محمد سطوت (م سطوت)
|
جنون از خاکستر سوخته ی دل عاشقی بر خاست
و به نجوا گفت
عشق
تو ناله های دلم را آهنگ هزاران کرده ای؟
قلبم را سوزانده ای با گرمایش بهاران کرده ای؟
عشق تو خالقی؟
اشک هایم را به ابر دادی و
خاک مرده را گلستان کرده ای؟
عشق
تو حتی معشوق را هم کشته ای
و همه جا برایم حاضری
و خدایی بودنت را برایم معنا کرده ای
خدایم "عشق"
تو از ازل
مرا مجنون
و جنون را
منطق اسباب کرده ای
عشق در کوچه های دل عاشقی سرگردان بود
و در پی خانه ی معشوق در های بیگانه را میزد
|