درود استاد
ممنون از توضیحتان
در هر صورت و آنطور که من در اشعار( در همین فاروم) دیدم اغلب مکررات، است روزه مره و در اشعار گذشته گان دیدیم
که با دریافت آن دوباره به نحوی دیگر و تنها خط خط های دیگر است
خلاقیت زمانی ست که حاصل آگاهی باشد و خارج از چهار چوب..
چون آکاهی از جهانی دیگر صادر می شود..
پس بکر به معانی واقعی به صفر میل می کند
و این نوشته ها اغلب وقایع پیرامون است
وگاها حقیقتی را هم بیان نمی کند و تنها برای دامن زدن بر اتفاق و مهیج و متشنج کردن آن است
اما اینکه پرده ای کنار رود و حقیقی در قالب هر چیزی شعر موسیقی فیلم و.. بیان شود عالی ست..
من هم عمدتا چیزی در چنته ندارم
و بیشتر همرنگ هستم در این ماجرا..
اما تابع قوانین سایت هستم..
ولی دوست دارم اگر در نوشته های من حتی الهام هم دیدن طبق لینک نوشته شفاف سازی کنند..
اما نه اینکه طرف بیاید یک حرفی بیاندازد و برود
اینطور دیدگاه خراب می شود
بازهم تشکر میکنم از توضیحاتتان
سپاس از شما
در پناه خدا
لبیک یا ابوالفضل
"عباس که رفت آورد آب
دست از تن او جداست امروز"
تاسوعای حسینی بر تمام دوست داران علمدار کربلا تسلیت باد.