آخه علی اصغر تشنه ست
صدای العطش را شنیدند ولی ،
حتی یه قطره آب به اونها ندادند
صدای هل من ناصر را شنیدند ولی ،
به اون صدای آسمونی ،
هیچ بهایی ندادند
اسمشونو آیا میشه گذاشت آدم ؟
همشون که یزیدی نبودند
بعضیا فقط اومده بودند برای غارت
اونا به حرمتِ انسان هم ، هیچ بهایی ندادند
خودشونو آروم میکردند که جنگ نمیشه
ولی وقتی جنگ شد ،
به ضجه های ایمان ، هیچ بهایی ندادند
به پولِ لعنتی ، بها دادند
خیلی هم بها دادند
ولی به نداهای جَنّتی که ، پُر بود از حرمت
هیچ بهایی ندادند
میهمان را دعوت کردند و میهمان را کشتند
کجا نظیرش را درعالَم ،
به این وقاحت میشه پیدا کرد ؟
اونا به حرمتِ میهمان هم ، هیچ بهایی ندادند
نامردی آخه تا چه حد ؟
حدی داره هرچی وهرخباثتی
اونا حتی به حرمتِ پیامبرِ رحمت هم ،
هیچ بهایی ندادند
دیگه گریه اَمونَمو بریده
آب خنک هم نمیتونم بخورم آخه علی اصغر تشنه ست
دراین کربلای خاطره ها
تنها چاره م به سینه زدنه
آخه شمر صفتای بی غیرت ،
حتی به شاهرگِ گردنِ مقدسِ امام ،
به وصیتِ فاطمه ،
به محلِ بوسه ی زینب هم ، هیچ بهایی ندادند
بهمن بیدقی 1401/3/21
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
یاحسین(ع)