جمعه ۲ آذر
شب بیستم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۱۱۲۲۰
بازدید : ۹۸۲ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
تا وسوسه ی هوس به گوشم افتاد
افسار به روح پرخروشم افتاد
یک شب که زدم دمی به خمره ,انگار
چُرتی زدم و تبر به دوشم افتاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.